2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. mimogarcia
8. samvoin
9. bateico
10. sekirata
Презентация по ръководството за учители „Дисциплина чрез сътрудничество“
(Линда Албърт)"Насърчаването е най-мощният инструмент за преподаване на учителите" - Линда Албърт
Линда Албърт: „Поведението на учениците се дължи до голяма степен на опитите им да посрещнат и удовлетворяват определени потребности. Наша отговорност като възпитатели, е да задоволим специфичните нужди на нашите ученици, като им дадем достатъчно насърчение. Това помага да се намали значително броя на неуспешните в класната стая и подпомага създаването на такава атмосфера в класа, която насърчава съвместното участие на учители и ученици.
Сътрудничеството става лесно, когато учащите наистина чувстват, че принадлежат и са част от класната стая. От решаващо значение за постигането на този успех са трите „С“.
To connect – да създе контакти.
To feel capable – да се почувства, че може.
To contribute – да внесе своя принос в класа.
Учениците имат нужда да се чувстват в състояние на свързаност, да чувстват, че те са допринасящи за класа и на други места извън класната стая. Това сътрудничество премахва много от противоречивите въпроси, които възникват между учител и ученик. По този начин се улеснява процеса на обучение, което е от решаващо значение за нашите ученици.“Линда Албърт
Източници:
http://www.kim-kozloduy.com/docs/Disciplina.pdf
https://dannycristales.weebly.com/theoretical-platform.html
http://da.uni-vt.bg/u/1379/pub/20462/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%86%D0%B8%D0%BF%D0%BB%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%20%D1%87%D0%B0%D1%81%D1%82%20%D0%BE%D1%82%20%D0%BD%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%B5%20%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%BE%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%8F.pdf