Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. mt46
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. mt46
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
21.02.2017 11:34 -
Невропсихологически методики за изследване на деца. Методика за изследване на лицеви гнозис – идентификация на предмети (Васерман – проба № 102)
Методика за изследване на лицеви гнозис.
Идентификация на предмети (Васерман – проба № 102)
Идентификация на предмети (Васерман – проба № 102)
Проба 102 – Идентификация на предметни изображения при временна експозиция.
На ИЛ се предлага табло с 9 изображения. Експонира се 10 сек. След това от него се иска да намери и назове сред други 20 изображения първите девет. Опитът се провежда 3 пъти с различни матрици (пример матрици: 1, 2 и 3). Ако ИЛ не се справи – не запомни 4-5 изображения, то опитът се провежда с по-малко изображения 4-6.
Източник: Л. И. Вассерман, С. А. Дорофеева, Я. А. Меерсон. Методы нейропсихологической диагностики. Практическое руководство. Издательство „Стройлеспечать“ Саанкт-Петербург, 1997.
Методика скрининг за дислексия – текстов...
Невропсихологически методики за изследв...
Невропсихологически методики за изследв...
Невропсихологически методики за изследв...
Невропсихологически методики за изследв...
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари