Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2017 14:30 - Анкета за диагностика възприятието на ученика за колектива (групата, класа) - втора част
Автор: kunchev Категория: Други   
Прочетен: 966 Коментари: 0 Гласове:
0



 .

Анкета за диагностика възприятието на ученика за колектива (групата, класа) - втора част 

ТЕСТОВА БЛАНКА

Име: ……………………………………………………………………………….., клас, ……, дата на изследването…………………г.

Инструкция: Ние провеждаме специално изследване с цел подобряване организацията на учебния процес. Вашите отговори на въпросите от анкетната карта ще ни помогнат в това отношение.  Предлагаме ви 14 съждения, всяко от които има по три алтернативни отговора, обозначени с А, Б, В.  От тези отговори Вие трябва да изберете един, който най-точно изразява Вашата гледна точка и да го обградите с кръгче. Помнете, че няма „правилни” и „неправилни” отговори. На всеки въпрос трябва да бъде даден отговор.

1. За добри партньори в класа аз считам тези, които:

А – знаят повече, отколкото аз;

Б – стремят се всички въпроси да решават общо;

В – не отвличат вниманието на преподавателя.

2. Добри преподаватели са тези, които:

А – използват индивидуален подход;

Б –създават условия за помощ от страна на други;  

В – създават в класа атмосфера, при която никой не се страхува да се изкаже;

3. Аз се радвам, когато съучениците ми:

А – знаят повече от мен и могат да ми помогнат;

Б – могат самостоятелно, без да пречат на другите да постигнат успехи;

В – помагат на другите, когато им се отдаде случай;

4. Повече ми харесва, когато в класа:

А – никой не ми помага;

Б – не ми пречат при изпълнение на задачите;

В – останалите са по-слабо подготвени от мен;

5. Струва ми се, че аз съм способен да направя много, когато: 

А – мога да получа помощ и подкрепа от страна на другите;

Б – моите усилия са достатъчно оценени от другите;

В –мога да проявя инициатива и да съм полезен за всички;

6. Харесва ми клас, в който:

А – всеки е заинтересован от положителните резултати на всички;

Б – всеки е зает със своите задачи и не пречи на другите;  

В – всеки може да използва другите за разрешаване на свои задачи;

7. Учениците оценяват като най-лоши тези преподаватели, които:

А – създават дух на конкуренция между учениците;

Б – не отделят достатъчно внимание;

В – не създават условия, за да може класа да им помага; 

8. Най-голямо удовлетворение от живота дават:

А – възможност да работиш, когато никой не ти пречи;

Б – възможност да получиш нова информация от други хора;

В – възможност да направиш нещо полезно за други хора;

9. Основната роля на училището трябва да се изразява в:

А – възпитание на учениците за формиране чувство за дълг към другите; 

Б–  подготовка за приспособяване към самостоятелен живот;

В – подготовка на хора, умеещи да извличат помощ от общуването с другите;

10. Ако класа ми има някакъв проблем, то аз:

А – предпочитам, другите да го разрешат;

Б – предпочитам да работя самостоятелно, без да разчитам на другите по решаване на проблема;

В – предпочитам да внеса своя принос при решаване на общия проблем;

11. Най-добре от всички бих се учил, ако преподавателите:

А – имат към мен индивидуален подход;

Б – създават условия за да получавам помощ от другите;

В – поощряват инициативата на учащите се, насочена към постигане на общ успех;

12. Няма нищо по-лошо от случай, при който:

А – да не си в състояние самостоятелно да постигнеш успех;  

Б – да чувстваш, че не си нужен на класа;

В – да не ти помагат другите; 

13. Най-много от всичко ценя:

А – личния успех, за който имат принос и моите съученици;

Б – общия успех, в който имам и аз заслуга;

В – успех, който е постигнат с цената на собствени усилия;

14. Бих искал:

А – да уча в клас, в който организацията и методите на работа са съвместни;

Б – да работя индивидуално с преподавател;

В – да уча в клас, в който всички са компетентни;




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kunchev
Категория: Други
Прочетен: 3862305
Постинги: 2186
Коментари: 116
Гласове: 1325
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930