2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Въпросник за определяне ниво на невротизациеяна детето на Захаров А.И.
Цел:Въпросникът се използва за оценка на невротична симптоматика при деца от родители, учители, психолози и др.
Описание: Въпросникът съдържа 15 твърдения, описващи невротичния тип личностно реагиране при децата.
Инструкция: „Оценете степента на изразеност на всеки от признаците за невротизация в поведението или състоянието на детето и в съответствие със предложената по-долу скала, запишете срещу твърдението съответния бал.“
Количествен анализ:
o 20 – 30 бала – наличието на невроза е доказано;
o 15 – 20 бала – имало е или ще настъпи нервно разстройство в близко време;
o 10 – 15 бала – нервното разстройство не е задължително да достигне стадий на заболяване;
o 5 – 10 бала – необходимо е да се обърне по-голямо внимание на детето (има данни за емоционална нестабилност; повишено напрежение на нервната система);
o до 5 бала – отклоненията (признаците) не са съществени и се свързват най-вероятно с възрастовия преход на детето.
Качествен анализ: Включва интерпретация на получените данни, чрез анализ на групите симптоми
o сомато-вегетативни: 12, 14, 15;
o емоционални трудности (чувствителност, лабилност, страхове, понижено настроение): 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10;
o самооценъчни: 11, 13
ТЕСТОВА БЛАНКА
Име и фамилия на детето …………………………………………………
възраст ….г.
дата ……………….
Име и фамилия на попълващият въпросника ………………………………
Инструкция: „Оценете степента на изразеност на всеки от признаците за невротизация в поведението или състоянието на детето и в съответствие със предложената по-долу скала, запишете срещу твърдението съответния бал.“
o Интензивно – 2 бала;
o Периодично – 1 бал;
o Отсъства – 0 бал;
1082# Невропсихологични изследвания на д...
1009# Методика за оценка на мисленето „Т...