Най-четени
1. zahariada
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. varg1
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
Най-популярни
1. shtaparov
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
Най-активни
1. sarang
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Постинг
16.10.2017 07:00 -
Невропсихологическа диагностика в детска възраст - слухов гнозис
Невропсихологическа диагностика в детска възраст - слухов гнозис
1. При изследване на слухов гнозис се обръща внимание на това, как се възприемат различни битови и природни шумове, звуци с различна височина и продължителност, различни гласове (тембър, височина, интонация) и пр.
2. Възприемане на ритми
= Експериментатор: „Колко пъти почуквам по масата?” (2, 3, 4 кратки и/или продължителни удара)
= Експериментатор: „По колко удара правя?” (по 2, по 3 удара)
= Експериментатор: „Колко силни и колко слаби ударя правя?”
3. Възпроизвеждане на ритми
= Експериментатор: „Почукай върху масата, както мен”
Първоначално се изпълнява с едната, а след това с другата ръка по образеца от предишния пункт. В дадения случай е необходимо да се диференцират дефицити в собствения слухов гнозис от затруднения на детето в кинетична проява (демонстрация) на задачата. С едната и с другата ръка.
Източник:
1033# Методика за изследване на мисленет...
1082# Невропсихологични изследвания на д...
1009# Методика за оценка на мисленето „Т...
1082# Невропсихологични изследвания на д...
1009# Методика за оценка на мисленето „Т...
Няма коментари