Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.11.2017 18:00 - Анкета "Мотиви за избор на приятел"
Автор: kunchev Категория: Други   
Прочетен: 1721 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

                                    Анкета "Мотиви за избор на приятел"

 

Предназначение.

Анкетата е предназначена за различни случаи в психологическата практика, при които е нужно да се определят особеностите във взаимоотношенията между децата и подрастващите в диада. Тя има за цел да установи мотивите за приятелство с конкретно лице. Ценността на анкетата зависи от степента на искреност на попълващите я.

Оценявани качества. Мотиви за приятелство

Възрастова категория: 7-18

Провеждане на изследването  

Всеки участник получава разпечатана бланка на анкетата. В зависимост от целите на изследването, на ученика могат да се предложат няколко анкетни карти, като се има предвид броя на неговите приятели (при индивидуално анкетиране), но не повече от 5.

Инструкция: „Ти вероятно имаш приятел (приятелка). Напиши неговото (нейното) име в анкетата. Името може да бъде истинско или измислено. Защо дружиш с него (нея)? Избери от списъка няколко причини, но не повече от 5 и ги отбележи със знак „Х“.

Въпросник

Име и фамилия ………………………….. (реално или измислено)

1.Защото е весел и с него (нея) може да се общува.

2. Защото не е алчен..

3. Защото живее близо до мен, съседи сме.

4. Защото заедно посещаваме един и същ клуб (секция, отбор, екип).

5. Защото отдавна учим в едно училище.

6. Защото през лятото прекарваме заедно ваканцията.

7. Защото с него (нев) ми е интересно.

8. Защото той (тя) знае много неща.

9. Защото ми подсказва и ми помага в ученето.  

10. Защото си обменяме (разменяме) играчки, книги, помагала и др..

11. Защото заедно играем на компютъра.

12. Защото е силен и ме защитава.

13. Защото ми харесва.

14. Защото ми е нужен приятел (приятелка).

Обработка на резултатите

В случай на индивидуално консултиране се провежда качествен анализ, а при групово –  изчислява се процентното съотношение на едни или други мотиви.

image





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kunchev
Категория: Други
Прочетен: 3872496
Постинги: 2191
Коментари: 116
Гласове: 1326
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930