2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. vidima
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Въпросник „Насоченост на мотивите за учебна дейност в 5 клас”
Методиката включва 10 въпроса. На всеки въпрос може да се избере само един вариант на отговор. Прилага се анонимно и има за цел, установяване мотивите на групата като цяло.
I.Сутрин се събуждам с мисъл за училището:
1.Ура! Днес имам любимия ми предмет …………………………….. (запиши)
2.Днес мога и да не присъствам на нехаресвания от мен предмет …………………… (запиши)
3.Болен съм и няма да ходя, а това означава, че няма да получа лоша оценка.
II.Аз отивам на училище за да:
1.Да науча нещо ново, интересно.
2.Да се занимавам с такива интересни предмети, като…………………… (запиши)
3.Да се срещам с такива добри учители, като…………………… (запиши)
4.Да общувам с приятели.
5.Да прекарвам времето си весело.
6.Да не обидя родителите си.
III. Домашната си работа правя:
1.Напълно самостоятелно.
2.Търся помощта на възрастни.
3.От време на време ги пиша.
4.Никога не ги пиша.
IV. Мисля, че за да уча добре е нужно:
1.Да имам интерес към предмета.
2.Да имам способности по предмета.
3. Да работя усърдно по време на час.
4.Да имам добри отношения с учителя.
5.Да умеея да записвам по време на час.
V. Когато получа лоша оценка, аз:
1.Старая се да я поправя.
2.Старая се да я поправя на следващия урок.
3.Старая се да я поправя в най-близко време.
4.Не се опитвам да правя каквото и да било.
Обработката на резултатите по дадения въпросник се извършва чрез събиране на общия бал на всички участници в изследването.
1021# Анкета за родители „Признаци за им...
245# Методика „Лична професионална персп...
Нов уред отчита алкохол и наркотици при ...
КАК НИ СТРИЖЕХА ЕДНО ВРЕМЕ – СПОМЕНИ НА ...