Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.05.2018 11:00 - Психодиагностика в училище. Отношение към училището. Тест „Значимост на учебните предмети“
Автор: kunchev Категория: Други   
Прочетен: 1246 Коментари: 0 Гласове:
0



 


                       Психодиагностика в училище. Отношение към училището.

                                        Тест „Значимост на учебните предмети“

 

Инструкция: Предлагаме Ви да участвате в изследване, което ще ни позволи да подобрим ефективността на учебния процес. Моля, прочетете всяко твърдение и изразете своето отношение към изучавания предмет, като на предоставената Ви допълнителна бланка за отговори отбележите знак „Х“ в клетката с най-близкия до Вашето мнение отговор.

image

image

Инструкция за обработка.

Тестът е предназначен за анонимно изследване и може да се прилага спрямо всички категории ученици от 12 годишна възраст нагоре.  

Изчислението на индикаторите на въпросника се извършва в съответствие с ключа, където „вярно“ и „по-скоро, вярно“ означават положителен отговор „да“  и „по-скоро, невярно“ и „невярно“ – отрицателен отговор „не“.

image

За всяко съвпадение с ключа се начислява по 1 бал. Получените балове се сумират. Максимален бал – 18, минимален – 0. Високите показатели по теста свидетелстват за висока значимост на изучавания предмет за развитието на личността.

Скала (нива):

-0-4 бала – ниско ниво на значимост на учебния предмет за развитието на личността;

-5-13 бала – средно ниво на значимост на предмета за развитието на личността;

-14-18 бала – високо ниво на значимост на предмета за развитието на личността.

image
 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kunchev
Категория: Други
Прочетен: 3862888
Постинги: 2186
Коментари: 116
Гласове: 1325
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930