2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. tota
13. zaw12929
14. stela50
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. bojil
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. sekirata
Психодиагностика в училище. Отношение към училището.
Тест „Значимост на учебните предмети“
Инструкция: Предлагаме Ви да участвате в изследване, което ще ни позволи да подобрим ефективността на учебния процес. Моля, прочетете всяко твърдение и изразете своето отношение към изучавания предмет, като на предоставената Ви допълнителна бланка за отговори отбележите знак „Х“ в клетката с най-близкия до Вашето мнение отговор.
Инструкция за обработка.
Тестът е предназначен за анонимно изследване и може да се прилага спрямо всички категории ученици от 12 годишна възраст нагоре.
Изчислението на индикаторите на въпросника се извършва в съответствие с ключа, където „вярно“ и „по-скоро, вярно“ означават положителен отговор „да“ и „по-скоро, невярно“ и „невярно“ – отрицателен отговор „не“.
За всяко съвпадение с ключа се начислява по 1 бал. Получените балове се сумират. Максимален бал – 18, минимален – 0. Високите показатели по теста свидетелстват за висока значимост на изучавания предмет за развитието на личността.
Скала (нива):
-0-4 бала – ниско ниво на значимост на учебния предмет за развитието на личността;
-5-13 бала – средно ниво на значимост на предмета за развитието на личността;
-14-18 бала – високо ниво на значимост на предмета за развитието на личността.
Примерна схема (анкета) за характеристик...
Анкета за определяне необходимостта от п...