2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. tili
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Психодиагностика в училище. Отношение към училището.
Методика „Съставяне на седмична програма“ (Л.В.Байбордов)
Методиката е съставена от проф. Л.В.Байбордов с цел, изучаване отношението на учащите към отделни предмети и преподаватели.
Получената информация се използва от организаторите на учебно-възпитателния процес за неговото усъвършенстване.
Цел: Изучаване отношението на учащите към отделните предмети и учители.
Ход на провеждане:На изследваните лица се предлага да съставят разписание на най-благоприятните за тях дни или разписание на учебните часове за седмицата. Използва се предварително подготвена бланка за седмична програма, на която са разграфени дните на седмицата и последователността на часовете.
Обработка и интерпретация на резултатите: При обработката на данните се отчитат следните рубрики (показатели):
-общ брой избори за часове по определените предмети, съвпадащ с фактическото разписание (учебна програма);
-общ брой избори за часове по определените предмети, който е по-голям от фактическото разписание (учебна програма);
-общ брой избори на часове по определените предмети, който е по-малък от фактическото разписание (учебна програма);
-отсъствие на избори за часове по определени предмети.
Резултатите могат да се интерпретират заместник-директорът по учебната част, ръководтелят на тренировъчна група, училищният психолог (педагогически съветник) по избраните заглавия.
Примерна схема (анкета) за характеристик...
Анкета за определяне необходимостта от п...