2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. wonder
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. deathmetalverses
12. getmans1
13. samvoin
14. stela50
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Анкета „Ниво на развитие на комуникативните навици на учениците“ |
Инструкция: Моля, оценете своята работа в класа, като отговорите на въпросите от бланката За целта използвайте приведената по-долу скала, като поставите в края на въпроса съответния цифров отговор. 5– случва се винаги; 4 – случва се често; 3 – случва се понякога; 2 – случва се рядко; 1 – не се случва. Въпроси 1.Винаги ли се чувстваш комфортно при работа в група: 1а – с познати ученици от твоя клас? 1б – с непознати ученици? 2.Интересно ли ти е да работиш върху задача в групова форма, заедно с другите от класа? 3.Колко често другите от класа се вслушват в твоето мнение? 4.Колко често ти се вслушваш в мнението на съучениците си? 5.В състояние ли си да промениш своята гледна точка при колективно обсъждане? 6.Другите ученици харесват ли да работят заедно с теб в екип? 7.Умееш ли да разрешаваш конфликтните ситуации, възникнали при съвместна работа? 8.Колко често заемаш позиция в интерес развитието и сплотеността на класа? 9.Винаги ли ясно си представяш крайната цел при съвместна работа в класа? 10.Винаги ясно ли си представяш своята роля и задачи при преследването на съвместни цели? 11.Винаги ли добросъвестно изпълняваш своята част от общата задача на класа? 12.Винаги ли се стремиш първоначално да работиш самостоятелно върху своята част от общата задача? 13.Винаги ли си заинтересован от постигнатия краен резултат от дейността на класа? 14.Чувстваш ли се отговорен за крайния резултат на класа? 15.Колко често оказваш помощ на други членове на класа? 16.Колко често получаваш помощ и подкрепа от своите съученици?
|
Ключ за обработка
Въпросите от анкетата могат да се обобщат в показатели, които определят степента на развитие навиците за общуване в група, както следва:
-отговорност на всеки ученик за качеството при изпълнение на общата задача на класа – въпроси № 8, 11, 13, 14;
-взаимодействие със съучениците – въпроси № 3, 4, 5, 15, 16;
-психологически комфорт – въпрос № 1а, 1б, 6, 7;
-включеност в съвместната работа на класа – въпрос № 2, 9, 10, 12.
Обобщените резултати по всеки показател, дават представа за нивото на развитие на комуникативните умения на учениците в този клас.
Психодиагностика в училище. Отношение къ...
Психодиагностика в училище. Отношение къ...