2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. deathmetalverses
14. samvoin
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Анкета „Удовлетвореност от живота“
(модификация на Фридман Л. М., Пушкина Т. А., Каплунова И. А. – 1988)
Цел: Изучаване степента на удовлетвореност от себе си и своя живот, като субективни показатели за култура на личността.
Удовлетворението от собствения живот, своите постижения и отношенията с другите, се приемат за едини от най-важните субективни показатели на психологическата култура на индивида. Тези показатели имат относително най-голяма тежест при определяне неободимостта от корекция и повишаване на собствената ни психологическа култура.
Инструкция: Моля, отговорете на следните въпроси, като изберете и подчертайте най-подходящите варианти от предложените отговори.
Стимулен материал
1.Кои от посочените личностни качества Ви радват?
1.1. Добра памят.
1.2. Силна воля.
1.3. Вежливост.
1.4. Умение да бъдеш интересен за другите.
1.5. Доброжелателност.
1.6. Трудолюбие, отговорност, дисциплинираност.
1.7. Ум, умствени способности.
1.8. Външен вид.
2.Какво в твоя живот те радва?
2.1. Общуването с другите.
2.2. Взаимоотношенията с учителите.
2.3. Отношенията с членовете на семейството.
2.4. Любимо занимание.
2.5. Успехите в училище.
2.6. Умението да постигам поставените цели.
2.7. Общуването в компания с връстници.
3. Кои личностни качества те огорчават и носят неприятности? От кои искаш да се избавиш?
3.1. Лоша памет.
3.2. Слаба воля.
3.3. Неумение да контролирам себе си.
3.4. Неумение да бъда интересен в компания.
3.5. Конфликтност.
3.6. Мързел и неорганизираност.
3.7. Неприятен външен вид.
4.Какво в твоя живот не ти харесва и ти носи огорчение, неприятности?
4.1. Общуването с приятели.
4.2. Взаимоотношенията с учителите.
4.3. Отношенията с членовете на семейството.
4.4. Ангажиментите извън училище.
4.5. Ниските резултати в училището.
4.6. Неумение да постигам поставените си цели.
4.7. Общуването в компания с връстници.
Обработка и анализ на резултатите:
Анализират се индивидуалните отговори на ученика, като се всема предвид и състоянието на дейността му в класа. На основа получените данни се изследват причините за неблагополучието на детето. Планират се мероприятия за индивидуална и / или групова работа.
Анкета „Оцени постъпката“ – диференциаци...
Примерна схема (анкета) за характеристик...