2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. mt46
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Методика за диагностика на наглено-образно мислене при деца (3-4г.)
„На кого, какво липсва?“
Методиката е предназначена за диагностика на наглено-образното мислене при деца на възраст 3-4 г. Преди началото на изследването, на детето се казва, че ще му бъдат показани няколко картинки с деца, на които художникът е забравил да нарисува нещо, което детето трябва да открие и да посочи. От детето се иска колкото се може по-бързо да посочи липсващия елемент, назовавайки съответния детайл.
Оценява се времето, за което детето е изпълнило задачата.
Оценка на резултатта
-10 бала — време за изпълнение по-малко от 30 сек.;
-8-9 бала — време за изпълнение от 31 сек до 49 сек.;
-6-7 бала — време за изпълнение от 50 сек до 69 сек.;
-4-5 бала — време за изпълнение от 70 сек до 89 сек.;
-2-3 бала — време за изпълнение от 90 сек до 109 сек.;
-0-1 бал — време за изпълнение до 110 сек и повече.
Изводи за нивото на развитие:
За норма се приема, че детето на възраст 4г. може да изпълни без затруднения в рамките до 30 сек. всички задачи.
-10 бала - много високо;
-8-9 бала - високо;
-4-7 бала – средно;
-2-3 бала – ниско;
-0-1 бал – много нискоАнкета „Оцени постъпката“ – диференциаци...
Примерна схема (анкета) за характеристик...