2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. dobrota
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
1061# Анализ на готовността на училището за създаване на
Училищна служба за медиация (тест на Ричард Коен)
ПОТРЕБНОСТИ |
|
1.Броят на конфликтите между учениците в нашето училище, е извънредно голям. |
+30 |
2.В нашето училище често възникват конфликти между учениците. |
+10 |
3.Броят на конфликтите между ученици в нашето училище е незначителен. |
-160 |
СЪОТВЕТСТВИЕ С ФИЛОСОФИЯТА |
|
1.Програмите, които предоставят на учениците определени пълномощия, съответстват на с философията на нашето училище. |
+20 |
2.Програмите, които предоставят на учениците определени пълномощия, са нещо ново за нашето училище. |
+10 |
3.Програмите, които предоставят на учениците определени пълномощия, не съответстват на пътя, по който върви нашето училище. |
-20 |
ПОДРЪЖКА НА ДИРЕКТОРА |
|
1.Службата за медиация е един от основните приоритети на нашия директор. |
+20 |
2.Директорът ни поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
+10 |
3.Директорът не поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
-50 |
ПОДРЪЖКА НА АДМИНИСТРАЦИЯТА |
|
1.Службата за медиация е един от основните приоритети на нашия администрацията, отговаряща за дисциплината и възпитанието |
+30 |
2.Администрацията, отговаряща за дисциплината и възпитанието, поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
+10 |
3.Администрацията, отговаряща за дисциплината и възпитанието, не поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
-160 |
ПОДРЪЖКА НА ПЕРСОНАЛА |
|
1.Голяма част от персоналът горещо поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
+20 |
2.Голяма част от персоналът умерено поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
+10 |
3.Голяма част от персоналът не поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
-50 |
ПОДРЪЖКА НА УЧЕНИЧЕСКАТА СИСТЕМА |
|
1.Председателят на училищния съвет горещо поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
+20 |
2.Председателят на училищния съвет умерено поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
+10 |
3.Председателят на училищния съвет не знае, че се планира въвеждането на програма за медиация. |
0 |
4.Председателят на училищния съвет не поддържа идеята за създаване на служба за медиация. |
-10 |
ГРУПИ ЗА ПОДДРЪЖКА |
|
1.След презентиране на програмата за медиация в нашето училище, от много ученици и учители постъпиха мнения за желание да работят за успешно въвеждане на програмата. |
+20 |
2.След презентиране на програмата за медиация в нашето училище, от малка група ученици и учители постъпиха мнения за желание да работят за успешно въвеждане на програмата. |
+10 |
3.След презентиране на програмата за медиация в нашето училище, аз останах единствен, който поддържа идеята за въвеждането на служба за медиация. |
-50 |
Анализ на резултатите
-80-160 бал – Училището има готовност да планира, организира и въведе програма за медиация.
-0-80 бал – Училището все още не е готово за въвеждане програма за медиация. Необходима му е по-широка обществена поддръжка.
< 0 бал – Липсва готовност за въвеждане на програма
Забележка: Тестът е разработен от Ричард Коен и публикуван в книгата му „Медиация сред връстници в училище. Учениците разрешават конфликти“
Натрапчиви състояния – психологически мо...
Анкетна карта за родители. Проучване ра...