2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. apollon
14. getmans1
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. metaloobrabotka
8. djani
9. iw69
10. rosiela
Прочетен: 2948 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 24.05.2011 13:43
Анкета за експресна оценка за честотата на използване на измама
при деца в начално училище(1) Цел: Установяване честотата, с която деца в начална училищна възраст прибягват към измама.
(2) Описание: Анкетата съдържа осем въпроса, които позволяват експресна оценка на поведението. Анкетират се родителите на детето, като им се предлагат ситуации, на които могат да отговорят с „да” – при съгласие или „не” – при несъгласие.
(3) Въпросник
1. Считате ли, че детето Ви често прибягва към използване на измама (лъжа).
2. Детето не признава и не споделя само, когато в училище получи лоша оценка.
3. Крие ли детето Ви личния си дневник?
4. Често ли детето измисля разни небивалици за да привлича вниманието Ви или за да избегне наказание?
5. Често ли детето се преструва на болно, опитва се да избегне неприятна дейност (контролна работа, изпит, тест в училище, трудов ден в училище и пр.)
6. Изпитвате ли съмнения в това, че детето Ви изразходва даваните му пари не по предназначение (закуска в училище, за транспорт и пр.?
7. Прехвърля ли често детето Ви своята вина върху другите (брат/сестра, връстници и пр.)?
8. Обикновено детето Ви не изпълнява обещанията си.
(4) Оценка и интерпретация:
Всеки положителен отговор получава по 1 бал. Сумата от утвърдителните отговори свидетелства за нивото на честота, с която детето прибягва към използване на измама (лъжа).
(5) Ключ:
# от 6 до 8 бала – често прибягва към измама;
# от 5 до 3 бала – средна честота;
# от 2 до 0 бала – рядко използва измама (норма).
март 2011г.
С о ф и я
Диагностика на семейните взаимоотношения...
Диагностика на семейните взаимоотношения...