2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. mt46
9. sparotok
10. hadjito
11. stela50
12. getmans1
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. samvoin
6. hadjito
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. sekirata
Анкета за оценка на деца, попадащи в група „риск”,
предназначена за възпитатели и педагози
(1) Цел: Установяване наличието на лица, отнасящи се към т. нар. „рискова” група; получаване първоначална представа за групата.
(2) Описание: Анкетата съдържа 8 въпроса, които се попълват от възпитателите или педагозите и се попълва в началото на учебната година. Всеки от персонала (възпитатели и педагози), работещ с децата, попълва анкетната карта. Резултатите се обработват от ръководителя на звеното.
(3) Въпроси:
1. Какви са най-често срещаните затруднения по време на занятията, през първите дни на тяхната адаптация?
2. Какви трудности изпитвате в настоящия момент (към момента на попълване на анкетата)?
3. Каква помощ от страна на психолога очаквате (нуждаете се)?
4. Кои от децата в групата са най-напреднали в адаптацията си (справят се успешно)?
5. Кои от децата в групата изостават в адаптацията си (изпитват затруднения)?
6. Кои от децата в групата проявява признаци на агресивно поведение (вербална, физическа агресия)?
7. Кои от децата в групата са пасивни, затворени, неуверени и високо тревожни?
8. Кои от децата в групата не изпълняват изискванията на възпитателя (педагога)?
= пасивни (бавноподвижни) деца;
= активни (подвижни) деца;
= популярни деца (в общуването с връстниците);
= непопулярни деца;
март 2011г.
С о ф и я
Диагностика на семейните взаимоотношения...
Диагностика на семейните взаимоотношения...
Хранене и физическа дегенерация
Здравословен живот 1 - Здравословното хр...