Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.06.2017 19:18 - ах, тозз.. бъззз...
Автор: saankia Категория: Хоби   
Прочетен: 3182 Коментари: 19 Гласове:
11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
ЛОЛИТА 
Владимир Набоков

Превод: Пенка Кънева

Първа част

31

          Пиша всичко това съвсем не за да преживея наново миналото сред сегашното ми безизходно отчаяние, странен, безумен свят на нимфолепсията. Чудовищното и вълшебното се сливаха в някаква точка; тъкмо тази граница искам да заздравя, но чувствувам, че изобщо не успявам. Защо? 
          Според римското право лице от женски пол може да встъпи в брак на дванайсет години; по-късно този закон е одобрен от черквата и досега без особено разгласяване се е запазил в някои американски щати. Няма абсолютно нищо лошо (твърдят в един глас двете полукълба) в това четирийсетгодишен изверг, благословен от духовно лице и набъбнал от алкохол, да захвърли потните празнични вехтории и да се забие до дръжката в крехката си жена. "В такива стимулиращи климатични условия на умерения пояс (се казва в едно старо списание от затворническата библиотека), каквито намираме в Сейнт Луис, Чикаго и Синсинати, девойката достига полова зрялост в края на дванайсетата си година." Долорез Хейз е родена на около триста мили от стимулиращия Синсинати. Само следвам природата.. Откъде идва тогава този черен ужас, който не мога да превъзмогна? Дали съм я лишил от девствеността? Милостиви госпожи, деликатни госпожи съдебни заседателки: дори не бях неин пръв любовник!


 

image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankii - защо пиша за ..Лолита..
06.06.2017 19:24
ми , отгатнете, бе мои любими читатели..
ще има награди..
бъззз на ..корем..
и коприва на..гол.. г+ ззз..
цитирай
2. starforlife - Муцунка, поздравления!
06.06.2017 19:25
Текста още не съм го чел, но те поздравявам за оформлението: изчистено, подравнено - въобще... ток и жици!
А и как да го прочета като тази кобилка в/у кончето, милата...
ха ха ха
цитирай
3. milady - обещах...майтапчета...докато съм тук.../не чувам отговора„ ж?
06.06.2017 19:28
starforlife написа:
Текста още не съм го чел, но те поздравявам за оформлението: изчистено, подравнено - въобще... ток и жици!
А и как да го прочета като тази кобилка в/у кончето, милата...
ха ха ха

цитирай
4. starforlife - Кой отговор?
06.06.2017 19:39
В постинга има въпрос ли?
Още не съм го чел!
Ето, послушай музичка, докато прочета и ще го имаш (отговора):

https://www.youtube.com/watch?v=43RCsADGE1Q
цитирай
5. starforlife - ха ха ха
06.06.2017 19:42
Амиии...
Кой отговор?
Този за границата, или този за ужаса и девствеността?

https://www.youtube.com/watch?v=2y0g22qNbUs
цитирай
6. milady - ако не ти, то тогава ...Кой..би сътворил пъзела
06.06.2017 19:42
1. saankii - защо пиша за ..Лолита..
19:24
цитирай
7. starforlife - Муцунка, знаеш, че съм як като бивол и почти толкова умен!
06.06.2017 19:59
Дори преди време IQ-то ми се изравни с ръста, щото нали - изоставаше знаеш с 2 см. ха ха ха
Така, че - може и да съм се схванал за Лолита.
Но да съм се въздържал да отговоря на въпроса с въпрос, а именно: Защо не пишеш за... Емануела хааааа ха ха ха

https://www.youtube.com/watch?v=bM_7m4vTPng
цитирай
8. saankia - ;))))
06.06.2017 20:05
да ти дам още 2 см от моите..
важните неща трябва, да се потулват измежду...
бита..и..бъззз-а...
цитирай
9. katara - Жорее, тихооо, ша на линчуват публично....и ша ядем Черната Коледа..
06.06.2017 20:27
7. starforlife - Муцунка, знаеш, че съм як като бивол и почти толкова умен!
19:59
Дори преди време IQ-то ми се изравни с ръста,
щото нали - изоставаше знаеш с 2 см. ха ха ха
цитирай
10. starforlife - Да бе да! Та да стана 180, а АйКУ-КУ-то ми да остане 178! ха ха ха
06.06.2017 20:28
saankia написа:
да ти дам още 2 см от моите..
важните неща трябва, да се потулват измежду...
бита..и..бъззз-а...

Обичам симетрията и... равните неща! ха ха ха
Затова и така се радвам на тази една и права гънка в мозъка ми.

И стига с този бъз - сега варя леща!
Дамаджаната с бъза реших да не я снимам, но като стане лещичката - моше да сипа по паничка.
Виж утре...
Утре ще излъчвам на живо от ЛеденНИК!
ха ха ха
Не се шегувам - запази си място на първия ред.

ПС: Само да знаеш, ако една "ангелска" душа не беше си позволила да ми вземе без да зная смартфона и да изтрие снимки - какви реалности можех да покажа...
Като например паничка с остатъци от маска за коса с яйца, която от месеци стояла под вита стълба в стая, в която живеят и спят Деца.
От месеци! С яйца, които извън черупката се развалят, знаеш, за часове на горещо.
Бааси реалностите дет' имат нЕкои.
Но иначе супер снимки поднасят на едно място, където пишат лицемерно пред публика.
Не брееее - не говоря за някоя тук, баси! Ти пък! Тук 'сичко е от ангел нагоре.
ха ха ха
цитирай
11. saankii - сериозно? не ,вярвам, ти си прекалено добър за това..
06.06.2017 20:41
„Утре ще излъчвам на живо от ЛеденНИК!
ха ха ха
Не се шегувам - запази си място на първия ред.“

Ж, казуса „Лолита “е изпит по Висш пилотаж в Психоанализата..
затова съм задала и въпроса /в коментар 1
дай, поне трактовка/ когато ти дойде Музата, разбира се..
давам Жокер/ това е пъзел..
заглавието, картинката , Темата ...
цитирай
12. starforlife - Колкото съм добър - два пъти съм по-лош! - Не я ли знаеш тази моя фраза?
06.06.2017 21:59
Ще предавам и още как.
Но ще реша на момента как:
- Може да сглобя набързо...
ха ха ха
Да дадем на Закси бързо уроче, м?
Как абсолютно елементарно с помощта на свободен порт и VLC Media Player, може да се направи за по-малко от 3 мин. видео-излъчване в реално време.

Та:
- Може да сглобя набързо едно видео-излъчване в реално време, което да Ви показва всичко, което аз виждам през Гугъл-очилата си...
- А може и само снимки да качвам в реално време, защото не всеки ще се престраши да последва IP-адрес, който дам, а да го вкарам в постинг...
Не мога (ха ха ха) да го направя, защото не зная (ха ха ха) какво е фрейм.
Аз само съм го измислил. хаааа ха ха ха


Сега по коментара ти, Муцунка (стига закачки с компли-закси):
Естествено, че като всеки уважаващ себе си селяндур непоръбен, аз не само съм чел "Лолита", а я и имам в библиотеката си (ако не съм я накъсал за тоалетната, защото както казах - съм селяндур непоръбен - ха ха ха).
И отлично зная какъв... феномен се явява тя в руската литература.
Проф. Ивайло Знеполски я нарича "Еротичната антиутопия на Набоков" и аз не само съм съгласен с това, но...
Знаеш ли?...
За да не се впускам тук в океанословия - ще напиша изричен постинг.
Но не тази вечер или утре - утре път ме чака, а след това ще съм уморен.
Но ще направя анализ на произведението, обещавам ти.

А ето го и последния поздрав за тази вечер, идваааа...

https://www.youtube.com/watch?v=pz7GQ_cENuA
цитирай
13. milady - да , ще бъде интересно..
06.06.2017 22:13
знам ,че ПсихоЛалията е твоята стихия ..
Лолита е сред нас, но тя не го знае кой тоз лУд Набоков
нали не е от нейното село..
дерзай, Техниката ме изкушава точно колкото и човешката черепна кутия..
то едно и съшо, де..
приятно пътуване и добро настроение..
гепи 5 , брат..
цитирай
14. saankii - това е нечувано нахалство и безочие ..защо всички мълчат ?
07.06.2017 08:25
анонимен написа:
Жоро,
не може да се отрече, че си безкрайно толерантен към тях.
Оставил си ги да напомпят всякакви глупости и истината се размива в множеството постинги отдолу.

цитирай
15. laverka - типичен пример, за този психичен комплекс /който веска демонстрира/без да знае
07.06.2017 09:36
Лолита е сред нас, но тя не го знае кой тоз лУд Набоков
нали не е от нейното село.
цитирай
16. starforlife - Пак ли ти бре, звездоников навлек?
07.06.2017 10:19
анонимен написа:
Жоро,
не може да се отрече, че си безкрайно толерантен към тях.
Оставил си ги да напомпят всякакви глупости и истината се размива в множеството постинги отдолу.

Но за едно си прав: Да, безкрайно търпелив съм.
Но пък когато реша - загърбвам търпението.
Например вчера го направих спрямо "леден(НИК)овото" моме.
И ей го "резултата" - обещах излъчване в реално време, затова - излъчване първо:

http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/L-1.gif
цитирай
17. starforlife - А анонимния ти коментар естествено ще го делна.
07.06.2017 10:21
Стига ти, че е цитиран два пъти.
цитирай
18. loverka - http://starforlife.blog.bg/photos/154138/original/L-1.gif
07.06.2017 10:33
Ж, много си бърз смел и сръчен..
интересно би било, но аз не мога да го отворя..
с хРомБука съм..
цитирай
19. saanki - Ж, да не излятя на Марс, бе мен..
08.06.2017 00:25
имам план В...
за Рандевуту..
ще бъдем 2ма на 2ма..
аз и Хло - съдийки..
ти и закси - с мотиките
пардон с кАмпютрите, и пред нас на изпит..
става ли?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: saankia
Категория: Хоби
Прочетен: 160820
Постинги: 58
Коментари: 549
Гласове: 437
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031