Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2018 06:45 - МОКЪР СПОМЕН ЗА ПОЕТ
Автор: deleted-4udovi6teto Категория: Поезия   
Прочетен: 2897 Коментари: 20 Гласове:
24


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

... мъкне се мъгла през Варна със подгизнали поли, 
димна, лепкава и сярна – вдъхнеш ли я, чак боли, 
минувачите са мокри – в шапки, суичърти, палта, 
и от хлъзгавия покрив – кап-кап! – капе пролетта, 
и – нали съм ненаситен, луд за цял орляк деца, 
по стъклата на колите ви рисувам слънчица,

пролетно небе, авлига, кош с кефали и каи, 
вярвайте, денят пристига, и – красив, за вас струи,
стих написах ви по залез в ямб, хорей и анапест, 
и подписах с показалец – с обич! – благата си вест,
там – на пейката позната, ще ви прочета сонет – 
малък силует в мъглата – мокър спомен за поет.

13 април 2018 г. 
гр. Варна, 10, 30 ч.





Гласувай:
25


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - :)))))))))) Добро утро, Ва...
15.04.2018 06:57
:))))))))))

Добро утро, Валери.
Да ти река, че си велик преди да е цъфнала оная с мокрите си сънища за поета :)
цитирай
2. deleted-4udovi6teto - :))))))))))Добро утро, Ва...
15.04.2018 07:04
yotovava написа:
:))))))))))

Добро утро, Валери.
Да ти река, че си велик преди да е цъфнала оная с мокрите си сънища за поета :)

Коя "оная", Валюше, имаш предвид?
За Путкесата Русеса ли иде реч?
Снощи, додето нормалните хорица спят, тая яловица е кесила до след полунощ в блога ми и е ръсила злобата си под стиховете ми, виж:

00:29 - rosiela
Ето ти я в целия й блясък:

http://poliqor/zabavlenie/2018/04/07/nepostijima-krasota-dju.1602796

:-)))))))))))
Чу

цитирай
3. starforlife - Добро утро, Поете!
15.04.2018 09:05
Пожеланам ти както пролетта ни накапва неотменно всяка година, така музата да те спохожда постоянно.
Поздравления за стихото и спокоен неделен ден ти пожелавам.

ПС: Будя се бре. Будя се.
Но понякога забравям, че освен мое звездно височество (ха ха ха) те има и теб, поетично такова, и забравям да намина.
Това по повод коментара ти, който току що прочетох под вчерашния ти постинг.

А ето го и пълен линка към предложениа от гесос висля, че беше клип там:

https://www.youtube.com/watch?v=A7cdXBpFnag
цитирай
4. deleted-4udovi6teto - Пожеланам ти както пролетта ни н...
15.04.2018 09:11
starforlife написа:
Пожеланам ти както пролетта ни накапва неотменно всяка година, така музата да те спохожда постоянно.
Поздравления за стихото и спокоен неделен ден ти пожелавам.

ПС: Будя се бре. Будя се.
Но понякога забравям, че освен мое звездно височество (ха ха ха) те има и теб, поетично такова, и забравям да намина.
Това по повод коментара ти, който току що прочетох под вчерашния ти постинг.

А ето го и пълен линка към предложениа от гесос висля, че беше клип там:

https://www.youtube/watch?v=A7cdXBpFnag

О, прекрасен жест, благодаря, Стар!
Хубава неделя и на теб!
Чу
цитирай
5. starforlife - Жоро
15.04.2018 10:31
Просто Жоро.
Какво е това "Стар", Валери?

Така продължават да ме наричат по-младите предполагам като вид задвидетелстване на уважение, но аз съм пред всички с лика и името си и "Стар" е неуместно, дори и да не сме все още изпили по бира и реално да се познаваме.
Естествено, Валери, може и Стар да го драскаш - когато както ти дойде.
Но чат-пат ме наричай дори и само Ж, защото да не забравя, че съм реален (и смъртен - ха ха ха) и да се взема за вселенско звездно величие по-бласкаво и от Сириус дори.
Ха ха ха

https://youtube.com/watch?v=TIAn8GtBX14
цитирай
6. deleted-4udovi6teto - Просто Жоро. Какво е това "...
15.04.2018 10:52
starforlife написа:
Просто Жоро.
Какво е това "Стар", Валери?

Така продължават да ме наричат по-младите предполагам като вид задвидетелстване на уважение, но аз съм пред всички с лика и името си и "Стар" е неуместно, дори и да не сме все още изпили по бира и реално да се познаваме.
Естествено, Валери, може и Стар да го драскаш - когато както ти дойде.
Но чат-пат ме наричай дори и само Ж, защото да не забравя, че съм реален (и смъртен - ха ха ха) и да се взема за вселенско звездно величие по-бласкаво и от Сириус дори.
Ха ха ха

https://youtube/watch?v=TIAn8GtBX14

Ще я карам както ми дойде, Ж! :-))))))))))
Superstar!
Чу
цитирай
7. milady - ейй, лудковции, дружинаа...
15.04.2018 11:18
кефф ми е тук да намина,
и стихо за път да си откъсна..
и винаги три педи под кила, кептен!!

/ и – нали съм ненаситен, луд за цял орляк деца,
по стъклата на колите ви рисувам слънчица,
цитирай
8. deleted-4udovi6teto - кефф ми е тук да намина, и стихо за път ...
15.04.2018 11:34
milady написа:
кефф ми е тук да намина,
и стихо за път да си откъсна..
и винаги три педи под кила, кептен!!

/ и – нали съм ненаситен, луд за цял орляк деца,
по стъклата на колите ви рисувам слънчица,

Пак ела, Милейди, удоволствието е изцяло за мен!
Благодаря.
Чу
цитирай
9. lupcobocvarov - Љубовната песна на Алфред Пруфр...
15.04.2018 17:36
Љубовната песна на Алфред Пруфрок
од Т.С. Елиот

Стрoфa 2
Од прозорските рамови жолта магла грб си чеша,
на нив и жолтиот дим муцка трие ко да бара храна,
ги лиже аглите на вечерта што е четвртеста цреша
заглавена во бари заостанати во одводниот канал;
а кога од оџаците грбот на маглата го оросат саѓи
таа потскокнува изненадена, преку терасата ползи,
гледа дека октомвриската ноќ се истенчила бааѓи,
врти задкуќа и легнува да спие како небесни солзи.
цитирай
10. deleted-4udovi6teto - Љубовната песна на Алфред Пруфр...
15.04.2018 17:55
lupcobocvarov написа:
Љубовната песна на Алфред Пруфрок
од Т.С. Елиот


Благодаря. Много хубав превод.
Чу
цитирай
11. ili4e - Виртуозен както винаги!
15.04.2018 18:30
Благодаря ти, Майсторе, за тази неделна прелест.
цитирай
12. deleted-4udovi6teto - Благодаря ти, Майсторе, за тази ...
15.04.2018 18:39
ili4e написа:
Благодаря ти, Майсторе, за тази неделна прелест.

И понеделникът ще е добър, Иличе.
Благодаря.
Чу
цитирай
13. ladylady - Боже прибери се версиите Как може такава низост нищета и излагация
15.04.2018 22:21
Валери Не зная дали ти си чудовище
но леля ти Определено е
това чудо Не е виждало живи хора камо ли мъже
в радиус от 100 метра от много време насам
.....Наздраве Валери..
цитирай
14. gessos - С умиление чета! С благодарност, ...
16.04.2018 01:20
С умиление чета!
С благодарност, че мога да се порадвам на такова вълшебно творчество!
Дано този клип се отвори, но съм сигурна, че starforlife ще се притече на помощ :) (благодаря му за представянето на предишния ми клип)! А ето този (дано се отвори!) :
https://www.youtube/watch?v=v_3QTf18yHg ,
Такива асоциации предизвика това прекрасно стихотворение, Маестро!
Поздрав на двама ви!
цитирай
15. deleted-4udovi6teto - С умиление чета! С благодарност, ...
16.04.2018 07:24
gessos написа:
С умиление чета!
С благодарност, че мога да се порадвам на такова вълшебно творчество!
Дано този клип се отвори, но съм сигурна, че starforlife ще се притече на помощ :) (благодаря му за представянето на предишния ми клип)! А ето този (дано се отвори!) :
https://www/watch?v=v_3QTf18yHg ,
Такива асоциации предизвика това прекрасно стихотворение, Маестро!
Поздрав на двама ви!

Благодаря за добрите думи!
Жоро вече удари едно рамо.
Хубава нова седмица и за теб, gessos!
Чу
цитирай
16. deleted-4udovi6teto - Валери Не зная дали ти си чудовище ...
16.04.2018 07:25
ladylady написа:
Валери Не зная дали ти си чудовище
но леля ти Определено е
това чудо Не е виждало живи хора камо ли мъже
в радиус от 100 метра от много време насам
.....Наздраве Валери..

Мани я тая Путкеса Простакеса, освен присмех и презрение, друго не заслужава.
Чу
цитирай
17. vedrina - !!!
16.04.2018 09:09
Ееее..., няма ли сте късмет - нашата не беше мръсна, беше прекрасна, на талази, и това е рядко явление, порадвах му се..., втората част от описанието ми хареса....
цитирай
18. deleted-4udovi6teto - Ееее. . ., няма ли сте късмет - нашата ...
16.04.2018 09:47
vedrina написа:
Ееее..., няма ли сте късмет - нашата не беше мръсна, беше прекрасна, на талази, и това е рядко явление, порадвах му се..., втората част от описанието ми хареса....

Благодаря.
Чу
цитирай
19. nedovolen - Как съм пропуснал вчера, ама Томина ...
16.04.2018 15:38
Как съм пропуснал вчера, ама Томина неделя.
Коментарите аха да засенчат стиха.
Да, ама...
Това ме напълни.
цитирай
20. deleted-4udovi6teto - Как съм пропуснал вчера, ама Томина ...
16.04.2018 16:14
nedovolen написа:
Как съм пропуснал вчера, ама Томина неделя.
Коментарите аха да засенчат стиха.
Да, ама...
Това ме напълни.

Да, понякога коментарите са по-цветущи от самата творба, особено ако са написани от Простакеси и Простамоли.
Благодаря.
Чу
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: deleted-4udovi6teto
Категория: Поезия
Прочетен: 9346822
Постинги: 2274
Коментари: 37980
Гласове: 26838
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031