Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.12.2018 09:35 - Късноесенна импресия и... Поредни всесезонни протести
Автор: lexparsy Категория: Поезия   
Прочетен: 3804 Коментари: 25 Гласове:
17

Последна промяна: 15.12.2018 12:28

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 image
image

   Посвещавам тази импресия за последните есенни листа на всички  позитивно мислещи във всички цветове на дъгата. Даже в последните есенни дни бъдете със споделени златни мисли, а в зимата си и чисто бяло съкровени!

Lex Parsy
14.12.2018

-------------------------------------------------------------
П.П. Понеже сутринта прочетох за поредния възмутен блогър отказал се да пише тук поради 
дългогодишно допусканото от стопаните на блога безобразно, обидно, неморално и даже престъпно мародерско отношение на единици хора със самочувствие за безнаказаност...
image

image

    Мисля си, че има доста програмисти в блога, които безплатно да Ви направят функция за блокиране коментарите на избрани мародери... И е очевидно как това не се прави за да се стимулира интригантството и воайорството, КОЕТО Е ЯВНА ТЪРГОВИЯ С ВАШЕТО ДОСТОЙНСТВО.
   "Помпането" и предоставените хакерски намеси си е Ваша работа господа Инвеститори на блога. Но допускането на подобно поведение е просто морална съпричастност!!!

    И ще допълня пожеланията си...
   Дано да се вслушат и тези с назадничево жълтите си мисли, които са се посветили да мразят с прозрачно бялата си наПредничевост… Добре е и те да поизчистят старите си чанти и да си пускат своите лодки, в своите си изкъпани води… :-)))

 






Гласувай:
20



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Много симпатично стихо в твоя си стил, Лекс.
15.12.2018 10:27
Определено имаш пиетет към определен род неологизми и това /според мен/ ти носи допълнителни бонуси. Аплаузи!

А по въпроса за обидчиците. Нека ги има. Иначе става скучно и тягостно. Преследването на въпросните намирисва на лов на вещици. Ако трябва да се правят предложения, то е да не се допуска повече от един профил на едно и също лице и ако то е ползвало ефективно повече профили да бъде банвано по IP, за да не може да се регистрира отново. Това тутакси ще реши казуса, който можем символично да бележим с Кодетройна, Канибал, Чучело, Полигор и всякакви темподобни малоумници и злобници, които страдат от шизоиден синдром.
цитирай
2. lexparsy - Благодаря за коментара Младен
15.12.2018 10:41
Относно нестандартното мислене само мога да се състезавам тичайки след теб :-)))

А относно бездействието на модераторите на блога има хиляди начини програмистки да се спре това мародерство, като се запази и СВОБОДАТА на малоумните спрямо Нас олигофрени...
Ами виж... на практика вчера аз като видях в твоя постинг как си дебатираш с допуснат неадекватен и обиден коментар.. АЗ ПРОСТО СЕ ВЪЗДЪРЖАХ ДА КОМЕНТИРАМ.... Ами гнус ме е бе Младен... А и защото после съм 1000 % сигурен че ще скочи и в моя постинг с ДИРЕКТНИ НЕОБОСНОВАНИ ОБИДИ.
И това е масово явление и от години!!!
Хайде да си пометем кочинките, че да се каним на гости... Съгласен ли си?
цитирай
3. lexparsy - И няма по-грозна интерпретация ...
15.12.2018 10:50
И няма по-грозна интерпретация нюансите на Жълтата ни Свобода, от това че Мародерите имат Свобода да се бъркат в личния ни живот и Модераторите в интерпретацията на Свободната ни комуникация!!!
цитирай
4. missana - Темата за свободата е много сложна.
15.12.2018 11:07
lexparsy написа:
И няма по-грозна интерпретация нюансите на Жълтата ни Свобода, от това че Мародерите имат Свобода да се бъркат в личния ни живот и Модераторите в интерпретацията на Свободната ни комуникация!!!


Защото всяка свобода на словото носи и своите неудобства. Разбира се да се нарича слово, без да го поставяме в кавички, при подобни обстоятелства, е меко казано комично. Анонимността е рай за нищожествата. Прост пример. Кой е този Полигор например. Убеден съм, че това е Чучелото. То със сигурност ползва поне 30 ника, за да пише минуси на околните и да ги оплюва безнаказано. Това си е чисто заболяване на психиката. Ами въпросната кодетройна, която се самокоментира чрез своите 10 /а може би и повече ника/. Това е гротескно. Тя няма и какво да крие, защото е една пълна Неизвестница. Без реално творчество. Без свое творческо лице. Не може и да има такова, защото няма дарба за нищо друго освен за клюки и клевети. Такива хора са особено опасни, защото се раждат Анонимни и такива остават до края на дните си. А когато са и с очебийни психически отклонения, стават особено притеснителни.
цитирай
5. radostinalassa - Най - смахнатият жълт блогър е Простоль. Всеки ден ми пише минимум по два пъти.
15.12.2018 17:55
Не го чета , защото е просто луд.Оплаках се , но нямаше реакция. Но срещу мен са се оплаквали много блогъри. а аз съм толкова тактична и не съм сатана.
цитирай
6. lexparsy - Радостина, мислех да изтрия но в...
15.12.2018 18:18
Радостина, мислех да изтрия но вярвам в твоето разбиране...
Подобни оплаквания Би трябвало да се отправят към Модераторите с настояване да вземе адекватни мерки... А какви е въпрос обсъждан...
А даже и това, пак без излишните за езика на твоята добронамерност...
Извини Младен, но същото важи и за твоя коментар...
Не може да се борим с Нещото като буквално го подражаваме и така подхранванме.

Ако забелязвате аз поне се старая да говоря за Нещото като явление. И ако го цитира, То си е неговите цитирани обиди...
цитирай
7. mt46 - Поздрави!
15.12.2018 20:35
Много добро стихо...
Явно собствениците и модераторите не искат до подобрят функциите на този сайт...
цитирай
8. lexparsy - Радостина. . . . . . . . обясних въз...
15.12.2018 20:42
Радостина........ обясних възможо най-търпим и интелигентно и изтрих. ..
Но ще повторя с нова надежда за РАЗБИРАНЕ! !!!
ПУСНИ ТЕЗИ ОБЯСНЕНИЯ ДО МОДЕРАТОРИТЕ !
Или те нямат НАШАТА ТЪРПИМОСТ ???
цитирай
9. benelina - https://youtu.be/IdAk9tqBQT4
15.12.2018 21:06
Понеже има опция навлеците да се изолират и да не се допуска да коментират, някак е възможно игнорът да не допуска под творбите ни простащината. Аз съм втрещена от алкохолендерския език, на който се коментира. В очите ми попаднаха квакания на незадоволени дами и благодарасти!

Но няма да ги удостоя с повторен поглед. Избирам си какво да чета и затова съм тук.

Лекси, позитивно, естетично и топло е при теб. Благодаря за емоцията и чудесното й оформление. Изпращам ти песничка и съм щастлива, че има хора като теб.
цитирай
10. milady - долу помпите...
15.12.2018 21:16
ако, смея...
цитирай
11. lexparsy - Благодаря ще отговиря
15.12.2018 21:22
mt46 написа:
Много добро стихо...
Явно собствениците и модераторите не искат до подобрят функциите на този сайт...

цитирай
12. radostinalassa - Писала съм до модераторите
15.12.2018 21:39
Те мълчат. Но когато някой се оплаква от мене ме наказват. Изводът е , че има блогъри, които не отговарят за действията си. Или имат чадър или са невменяеми. Затова пишат от лудницата. Ако ме изтриеш пак, си пиши сам.
цитирай
13. lexparsy - Не съм в къщи Благодаря ви. . . Ще ...
15.12.2018 22:02
Не съм в къщи
Благодаря ви...
Ще отговоря!!!
цитирай
14. ednalady - бай лексе,
15.12.2018 22:02
кога ще спреш да се лигавиш..
и да се жалваш като вдовица..за..кЮр..
ти, редовно си надрусан с 1000 от бабатиВо..
щот нямаш и 100 прочита..
а тя е върло дрънкало по Етика и Морал..
пак ще пиша, даже и още повече..
как не те е срам.....лицемерино..
цитирай
15. lexparsy - ednalady ...
15.12.2018 22:49
Този коментар е достоен повод за един СВОБОДЕН не само в БЛУГА човек да ти изпрати ИСТИНСКИ ПРОКУРОР, но и Беззаконно да ти причини Същото усещане като моето... Не толкова Поетично :(((((
Ето сега от автобуса даже ще Обидя... ВСИЧКИ ТЪРПЯЩИ ТОВА ОТНОШЕНИЕ..
НЕ СТЕ ПО- РАЗЛИЧНИ...
Даже сте по опасно съпричастни и по-виновни от подателите ..
ТЕ СЕ ЗАБАВЛЯВАТ...
А ВИЕ ОСВЕН ЖЕРТВАТА СТЕ И ПРИЧИНАТА!!!!
НИКОЙ НЕ МОЖЕ ДА ВИ ГО ЗАСЛУЖИ ТАКА...
ЧЕСТИТОТО!!!
цитирай
16. vesever - Аз ще споделя своето виждане с едно ...
15.12.2018 23:00
Аз ще споделя своето виждане с едно сравнение.
Както в реалния си дом човек има врата, през която пуска само определени хора, не пуска всекиго, камо ли злобари у дома си, така и тук, лично за мен модерацията е тази врата.
Видя ли коментар или лс от злобарите, отивам директно на Изтрий и трия, без да ги чета.
Но идеята за опция за блокиране както на коментари, така и на лс-та от определени потребители, е супер идея.
Да я отправим вкупом към админите. Предлагам да направим подписка и всеки, който е съгласен, да се включи и да пратим подписката до админите, може да обърнат внимание.
Тогава злобарите като психичноболната баба ще увиснат, като не могат да плюят по хората...и блогът ще се изчисти от помии.
Амин!
Лека нощ от мен!
цитирай
17. missana - Чул те Господ, Весевер!
15.12.2018 23:06
Защото бабата се е развихрила повече и от Фантомас.
цитирай
18. dinkov - Динков
15.12.2018 23:14
lexparsy - всичко е тленно на тази земя, но глупостта, простотията и завистта... те са вечни, за тях няма край. Но хич да не ти пука, пиши си стиховете, номера е, че има хора които ги четат, и ги харесват.
Поздрав
Ицко
цитирай
19. lexparsy - Все още не съм в къщи, но единствения ...
15.12.2018 23:52
Все още не съм в къщи, но единствения адекватен отговор на позова ми е на Веси.
Коментирайте съпричастност...
Ще ли бъдете жертва още години...
Да направим подписка изложение...към съдържателте на личните ни чувства и споделяни .
Аз ще я напиша!
цитирай
20. lexparsy - Благодаря ти Веси за примера как трябва да се коментира адекватно и съпричастно...
16.12.2018 00:30
vesever написа:
Аз ще споделя своето виждане с едно сравнение.
Както в реалния си дом човек има врата, през която пуска само определени хора, не пуска всекиго, камо ли злобари у дома си, така и тук, лично за мен модерацията е тази врата.
Видя ли коментар или лс от злобарите, отивам директно на Изтрий и трия, без да ги чета.
Но идеята за опция за блокиране както на коментари, така и на лс-та от определени потребители, е супер идея.
Да я отправим вкупом към админите. Предлагам да направим подписка и всеки, който е съгласен, да се включи и да пратим подписката до админите, може да обърнат внимание.
Тогава злобарите като психичноболната баба ще увиснат, като не могат да плюят по хората...и блогът ще се изчисти от помии.
Амин!
Лека нощ от мен!

Всъщност този постинг е един пример изключение за адекватен дебат извън вдъхновението на написаното... и аз го приемам като жертва на изгубеното си есенно вдъхновение...
В момента съм изморен, но приемам твоето съгласие като първия позив че Нещо трябва да се направи за да извоюваме Свободата си да се споделяме безнаказано и неконсумирано от други.
Ще се жертвам „на пънгара“ ако не трябва да платя цената на „бисерите за прасетата“ да напиша подписка импровизирана и допълнена от който както вижда…
Лека нощ и неделя!
цитирай
21. lexparsy - Радвам се че ти хареса импресията ми вдъхновена с надежда за споделени чувства
16.12.2018 00:47
mt46 написа:
Много добро стихо...
Явно собствениците и модераторите не искат до подобрят функциите на този сайт...

Но Явно "собствениците'" се имат и за собственици и на търпимостта ни...
А Тя тяхна ли е???
Благодаря за разбирането на спонтанния ми протест с цената чуждата търпимост.
цитирай
22. lexparsy - Благодаря за Съвета Ицко, но Няма да се възползвам от него...
16.12.2018 00:57
dinkov написа:
lexparsy - всичко е тленно на тази земя, но глупостта, простотията и завистта... те са вечни, за тях няма край. Но хич да не ти пука, пиши си стиховете, номера е, че има хора които ги четат, и ги харесват.
Поздрав
Ицко

Тривиално е даже докато го пиша... че примирението "Да си пишем" докато се страхуваме от агресия и проявено лошо отношение е просто съпричастно на Тези от които "СЕ ОПЛАКВАМЕ".. НО НЕ ТУК..... а си го изкарваме после на невинните ни "обичани" от нас съближни!
цитирай
23. lexparsy - Последно на тебе отговарям Рени, с един спокоен дух
16.12.2018 03:00
benelina написа:
Понеже има опция навлеците да се изолират и да не се допуска да коментират, някак е възможно игнорът да не допуска под творбите ни простащината. Аз съм втрещена от алкохолендерския език, на който се коментира. В очите ми попаднаха квакания на незадоволени дами и благодарасти!
Но няма да ги удостоя с повторен поглед. Избирам си какво да чета и затова съм тук.
Лекси, позитивно, естетично и топло е при теб. Благодаря за емоцията и чудесното й оформление. Изпращам ти песничка и съм щастлива, че има хора като теб.

Знам че четеш мислите ми в съпричастната си емпатия, на която завиждам.
„Позитивно“ е ключовата дума!
И вярвам че тя лекува всички ни!
Бъди такава, и разказвай… Молим те!
цитирай
24. vesever - Младене, аз съм казвала визията си, ...
16.12.2018 18:07
Младене, аз съм казвала визията си, че единствено пълен игнор я оправя, малко внимание обърне ли й се...знаеш как е с плевелите ...оставиш ли ги, развихрят се.
Лекси, не пречи да се пробва. Няма гаранция, че модераторите биха се занимавали с промени в блога, явно не им се занимава много....
Но защо да не отправим такава идея към тях, и за тях ще е добре, повече блогери ще останат да блогуват, /знаеш, че бабата е прогонила с безумията си доста свестни хора/...и за самите блогери, като няма кой да им досажда, ще им е добре.
Поздрави на всички и да имаме снежна и уютна коледа!
цитирай
25. bven - Нашият дуален свят...ин-ян, ден-нощ, добро-зло(нееволюирало добро):))))
20.12.2018 10:17
Космосът ни изпраща големи птоци позитивна енергия и някои тела/души просто не могат да я понесат. Защо не погледнете така на напрежението, което създават? И сред модераторите сигурно има такива хора и ние попадаме на тях. Не вярвам да откликнат на оплакване, но го подкрепям.
Лекс, чудесно стихо!
Дано и зимата ни радваш с топли цветове:))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363655
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375