Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2019 12:00 - Имам нова си Гадина :-)
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 6939 Коментари: 18 Гласове:
4

Последна промяна: 01.01.2019 14:32

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

image
Лексика за блъгари:
Гадина – Живинка преживяща кат‘ нас в Творението, 
която може да ни бъде гадна и Радна, толкова колкото и ние за нея. 
Винаги може да я кръстим и Радина…
:-)))

--------------------------------------------------
Минуси кръстосни новуГодно

Бездумно минуси ще сложим,
   на низвергнатите мисли…
И старУгодни ще ги плюсваме,
   кръстосани добронамерно.

Ако кръстосаме ги спожелани,
   минуси в небъдни чувства,  
математично се мултиплицираме,
   положително безкрайно знатни!

Хе.., Това е Новогодишно пожелание за всички пишещи в блога, вдъхносмляно от последния ми коментар за годината. Благодаря getmans1 :-)
И от мене още…

Фойерверки от фалшиви чувства,
   изгарят там сред небесата…
Но светлинка новогодишна прави,
   свещ запалена за бъднината!

Изгасвам гръмно с кратка мисъл,
   възпламенявам ново време,
в метеоритни пожелания,
   с въодушевени бъдни мисли.

За да си бъдем спожелани,
   разказани тъй вярно с нас си,
с шампански мисли да отворим,
   мехурчета съпожелания.

----------------------------------------------------------------
Тази сутрин Лекс се държи като гадина!
- Честита Нова Година!!! – му викам!
- Чек‘ бе ще ти направя палачинки. Само да отговоря на последния коментар в Блага си.
- Е к‘во толкоз му отговаряш двайс‘ минути вече… Дай да видя!
- От getmans1 е.... Най-хубавото пожелание гласувно мы последного…
   „Леле, .... нямам думи и имаш два минуса на кръст ... дано ти помогнат.“
   Вживял се бил и искал и на други да помогнел…
   А после щял да ходи да купи истинско масло от един мангал. Гадина бил, но работел целогодишно… За палачинките било, че и да си смажел скърцащите мисли систинсконно… Такива откачалски ми ги приказва…
   А… и щял да намине да види новата си гадина, дето му станала приятел… Някво си кученце бездомно в парка….
   Откачалка!!!
   Гадин Новогодашки ме наричат. Защото гадничко издавам какво ново са си намислили хората. И целогодишно го правя… да знаете.


 






Гласувай:
8



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vesever - )) Усмихна ме и мен. По-рано видях ...
01.01.2019 12:14
)) Усмихна ме и мен.
По-рано видях коментара на Радо, и мен ме вдъхнови, добро е да успяваме да превърнем злото в добро, всъщност, няма какво друго да направим, за да си помогнем и някому другиму да помогнем също така.
Ми, нека има много щастливи мехурчета съпожелания, които и да ги реализираме и да им се радваме!
Поздрави отново, при мен пък е слънце светло и се чудя какво да съчиня в първия ден от новата година..
цитирай
2. lexparsy - ЧНГ Веси
01.01.2019 12:23
vesever написа:
)) Усмихна мен и мен.
По-рано видях коментара на Радо, и мен ме вдъхнови, добро е да успяваме да превърнем злото в добро, всъщност, няма какво друго да направим, за да си помогнем и някому другиму да помогнем също така.
Ми, нека има много щастливи мехурчета съпожелания, които и да ги реализираме и да им се радваме!
Поздрави отново, при мен пък е слънце светло и се чудя какво да съчиня в първия ден от новата година..

Радвам се че те усмихнах! И това ми е целта в първите часове на годината :-)
Няма какво да се чудиш какво да съчиниш.
Самите позитивни мисли си съчиняват радостни неща и за тебе и за другите.
Ти си го можеш, и така си бъди и тази година!
цитирай
3. benelina - Честита и Вдъхновена да е Лекси:)))
01.01.2019 13:23
Изчетох с интерес и всеки път по нещо новичко си откривам при теб, за което да си смислям и преосмислям без излишно мъдруване и без преструване... Мисля, че ме учиш да съм себе си... Тази ти песничка е всичко, което исках да чуя.... Гъди, гъди... Гадинко ми вика часовникът и навърта още и още, а аз му отказвам възрастта, особено на твоята стран(н) ичка.
цитирай
4. lexparsy - И на тебе бъдни добри мисли и дела през новата 2019
01.01.2019 14:28
benelina написа:
Честита и Вдъхновена да е Лекси:)))
Изчетох с интерес и всеки път по нещо новичко си откривам при теб, за което да си смислям и преосмислям без излишно мъдруване и без преструване... Мисля, че ме учиш да съм себе си... Тази ти песничка е всичко, което исках да чуя.... Гъди, гъди... Гадинко ми вика часовникът и навърта още и още, а аз му отказвам възрастта, особено на твоята стран(н) ичка.

Ами да Рени, учим си се всички на добруване и усмивки и с въображение даже, каквито и ти раздаваш щедро. Бъди такава и през тази година!
А на възрастта мерило са вярата и очите. Нека и твоите греят светло!
цитирай
5. missana - Да е мирна и честита Новата година, Лекс!
01.01.2019 14:40
Да ти носи здраве и късмет, и много нови, подобни на тази, изящни хрумки!
цитирай
6. lexparsy - Благодаря, и на тебе да ти се връщат споделени всички пожелания Младен
01.01.2019 14:54
missana написа:
Да е мирна и честита Новата година, Лекс!
Да ти носи здраве и късмет, и много нови, подобни на тази, изящни хрумки!

:-) И аз чета с интерес и ме размислят твоите задълбочени мисли и поетични хрумки Младен.
Продължавай да го правиш, и на пук на минусодателите :-)))
цитирай
7. radostinalassa - Вярно е , че е гадина, и то от простите
01.01.2019 17:47
Вече няма приятели, да си търси нов кон.
цитирай
8. stih - Вдъхновена и благословена 2019!
01.01.2019 18:19

Изгасвам гръмно с кратка мисъл,
възпламенявам ново време,
в метеоритни пожелания,
с въодушевени бъдни мисли.

Уникален си, Лекси!
Зареждаш ме позитивно и ти благодаря!

цитирай
9. lexparsy - Не разбирам контекста на Пожеланието ти Радост
01.01.2019 18:24
radostinalassa написа:
Вярно е , че е гадина, и то от простите
Вече няма приятели, да си търси нов кон.

Има ли смисъл да медитирам?
Пожелавам ти много здравословна радост през новата година!
цитирай
10. lexparsy - И на тебе много здраве и вдъхновения пожелавам Ели
01.01.2019 18:30
stih написа:
Вдъхновена и благословена 2019!
Изгасвам гръмно с кратка мисъл,
възпламенявам ново време,
в метеоритни пожелания,
с въодушевени бъдни мисли.

Уникален си, Лекси!
Зареждаш ме позитивно и ти благодаря!

Твоите стихове винаги радват, размислят и въодушевяват.
Надявам се пак да ги споделяш!
цитирай
11. radostinalassa - Благодаря, горните думи естествено не са за тебе
01.01.2019 18:32
Моля се да напишеш много по - хубави стихове. Аз съм чела само класика, затова може да съм ти се струвала критична понякога. Но помня, че съм те и хвалила. В това си амплоа трябва да бъдеш всеопрощаващ и благ. Нека да си здрав и щастлив. Три деца са голяма радост.
цитирай
12. zax - ЧНГ Лекс, Веси и компания.
01.01.2019 19:01
ЧНГ Лекс, Веси и компания.
цитирай
13. lexparsy - codetroina :-)
01.01.2019 19:04
Въпреки неадекватния ти коментар ти пожелавам душевно здраве и вдъхновения за повече добронамереност през 2019!
Но докато не ги намериш... ОФИЦИАЛНО МОЛЯ ДА НЕ ПОСЕЩАВАШ И КОМЕНТИРАШ ПОСТИНГИ КОИТО НЕ СА ПО ТВОЯ ВКУС!!!
А това защо го продължава да го правиш даже и по празниците е въпрос на който може да отговори само споециалист, към който се съветвам да се обърнеш!
цитирай
14. lexparsy - И на тебе пожелавам много здраве и лични и професионални успехи през 2019 Закси
01.01.2019 19:25
zax написа:
ЧНГ Лекс, Веси и компания.

:-)
Но като започна да изреждаш имена на „компанията“, аз малко се затрудних на кой да предам пожеланията ти, защото и ще ми отнеме време. За това по-добре лично Закс.

Но виж имам един списък с имена на една друга компания, която не е толкова голяма и може да и се пожелаят много неща от модераторите за през новата година. Че и от наше име :-)))
Един от членовете и даже и днес не пропусна да кацне по горе…
цитирай
15. lexparsy - Виж ся milady
01.01.2019 20:44
Бих простил липсата на едно етично новогодишно поздравление, което явно не ти е в моралните норми…
И бих отговорил на „оригиналния“ (според тебе) коментар даже… Защото изучаването и комуникацията даже с простотията ме забавлява искрено :-)
Но го изтривам само заради последната обидна дума…

Ако се обърнеш към един психоаналитик, който пише абстрактно в блога и чиито постинги ме разсмиват… би ти казал че…
(ха, в момента е на първа и туйдаже казва)
„Всеки обвинява и нарицава другите със собствените си пороци и гузна съвест…“

П.П. За информация на собствениците на блога и модераторите.
Всъщност вчера отново ми споделиха лично (а от години е известно) че като четат хората не желаят да коментират защото:
1. Гнус ги е от коментарите с които „личностите“ ти постоянно нападат блогърите;
2. СТРАХУВАТ СЕ да не станат и те ЖЕРТВИ.
3 ПРИМИРИЛИ СА СЕ…!!!

Аз пак се питам… Ако някой го позволява това, то само трябва да Е НАРОЧНО…
И пак се чудя…. КОЙ И КАК ВИ ПЛАЩА ЗА ТОВА???

Аз само ще кажа от името на десетки сега, но и хиляди през годините ще ВИ НАРЕКА НОВОГОДИШНО! (мога го... а ако сме повече ще си спестим силите)
НЯКА ПОЖЕЛАНИТЕ ЗА ДРУГИ ОБИДИ И ИНТРИГИ СЕ ВИ СЕ ВЪРНАТ ТАЗГОДИШНО... КАЗВАТ ЧЕ БИЛО ТРОЙНО!
Случайност или Пародия на съдбата???
:-))))))

П. Ами давам дълги обяснения и те трия те и пак те изтрих... защото си правя изследвания, дали има
Ами защото си правя изследване дали въобще имаш човешки клетки спомагащи човешки качества на възприятия... И Веси е права че май нямаш...
Ама аз упорито да разбера...
Явно си със същия андроиден чип, но от старото поколение и то май е такова като на ТЕЗИ КОИТО ТЕ ДОПУСКАТ В БЛОГА И ТИ СЕ РАДВАТ :-)))
цитирай
16. vesever - Заксън, и на теб ЧНГ и тук, и до нови ...
02.01.2019 10:24
Заксън, и на теб ЧНГ и тук, и до нови срещи )
Кеят затворен по това време, хората се изпокрили, само лебедите и аз се вясваме и хапваме кифлички с шоколад...)))
Обаче иде пролет...

Лекси, да, установила съм, че злобната баба няма нито съвест, нито човешки качества каквито и да било. Само завист и злоба. Загуба на време и енергия е да опитваш да установяваш противното...не че и аз не опитвах в началото, когато мислех, че става дума за нормален човек и си виках: Все ще да е останало нещо добро у нея....но не би. Освен всичко друго, липса на елементарна култура и възпитание. С такива просташки "личности"...какво да си каже човек...
Просто някои "хора" идват от тъмни и зли светове и това явно не подлежи на промяна.
Дано специалистите помогнат, но май и за това е твърде късно...
Слънчево да ви е, компания!

цитирай
17. lexparsy - Благодаря за трактовката Веси :-)
02.01.2019 10:56
Но май собствениците на блога трябва да я прочетат…
Ами защото май си мислят че са и собственици на достойнството и творчеството на хората пишещи тук !!!

В контекста на постинга ми, един приятел (за който ще Ви напиша), дето не е блогър но наистина прочел, току що ми изпрати снимка на неговите Гадинки (котките му…)
И каза че му били Сурвакарите и си му нарекли каквото си трябва… А и пари не искали… давал им… но миришели лошо :-))))

цитирай
18. vesever - Е да, по други сайтове има стриктна ...
02.01.2019 15:57
Е да, по други сайтове има стриктна политика и хейтърите ги трият, ала явно блогът не е такъв сайт...

Но светът си върви напред, а хейтърите сами себе си излагат...ти представяш ли си как живеят с тази постоянна злоба, такива нямат свой живот и живеят само, за да обикалят из нета и да дебнат хората...това е жалко съществуване.

Виж, котаците разбират много, и моите са така, ми те си ме сурвакат всяка сутрин, пред вратата се строяват и почват в хор...да декламират... )))
Нощес и Блеки се яви пред вратата, че получи втора вечеря, среднощна, кой като него ))
А бе, няма ли да идва пролетта, питам аз ))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363922
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375