2. radostinalassa
3. zahariada
4. mt46
5. varg1
6. leonleonovpom2
7. wonder
8. sparotok
9. kvg55
10. planinitenabulgaria
11. rosiela
12. bven
13. getmans1
14. apollon
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. dobrota
7. bojil
8. ambroziia
9. vidima
10. milena6
2. geraltofrivia
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. simonata
7. djani
8. metaloobrabotka
9. iw69
10. rosiela
Протокол
за оценка на характеристики на адаптивно поведение
(до 5 години)
Ученик …………….
Дата на раждане …………….
Възраст …………….
Сравнение на детето по всички характеристики с останалите деца от същата хронологична възраст.
Комуникативни умения
Комуникативните умения на детето са основно:
-вокализации и/ или специфични отговори на звукови или визуални стимули.
-жестове и/ или показване (посочване).
-вербални отговори, използващи една или две фрази от думи.
-вербални отговори, използващи цели изречения.
По отношение на вербална експресия на мисли и чувства детето:
-има сериозни затруднение в сравнение с връстниците си.
-има средни затруднения в сравнение с връстниците си.
-има малки или няма затруднения в сравнение с връстниците си.
По отношение на разбиране на устна комуникация детето:
-има сериозни затруднения в сравнение с връстниците си.
-има средни затруднения в сравнение с връстниците си.
-има малки или няма затруднения в сравнение с връстниците си.
По отношение на богатството на речника детето:
-е сериозно ограничено.
-е ограничено в някаква степен.
-е около средното ниво.
Коментари по отношение на комуникативните умения …………….
Способности за самообслужване
Като цяло уменията на детето да се обслужва само:
-са сериозно ограничени и изглеждат значително под тези на връстниците му.
-са в известна степен по-ограничени в сравнение с връстниците му.
-са същите като тези на връстниците му.
По отношение на обличането по адекватен начин детето:
-има по-голяма нужда от супервизия и помощ в сравнение с връстниците си.
-има нужда в известна степен от супервизия и помощ в сравнение с връстниците си.
-няма по-голяма нужда в сравнение с връстниците си.
По отношение на способностите за пиене и хранене детето:
-има по-голяма нужда от супервизия и помощ в сравнение с връстниците си.
-има нужда в известна степен от супервизия и помощ в сравнение с връстниците си.
-няма допълнителна нужда от супервизия и помощ в сравнение с връстниците си.
Коментари по отношение на способностите за самообслужване ……
Социални умения
Социалните умения на детето:
-изглеждат много незрели.
-изглеждат незрели в известна степен.
-изглеждат на средното ниво.
По отношение на взаимодействието с възрастни детето:
-има сериозни затруднения.
-има средни затруднения.
-има малки затруднения или няма такива.
По отношение на взаимодействието с връстници детето:
-има сериозни затруднения.
-има средни затруднения.
-има малки затруднения или няма такива.
Коментари по отношение на социалните умения ………
Физическо развитие
Общите моторни умения на детето:
-изглеждат значително забавени.
-изглеждат средно забавени.
-изглеждат на средното ниво.
Фините моторни умения на детето:
-изглеждат значително забавени.
-изглеждат средно забавени.
-изглеждат на средното ниво.
Коментари по отношение на физическото развитие ……..
Моля, добавете всякакви коментари, които биха помогнали за адекватната оценката на адаптивното поведение на детето.
__________________
Подпис на психологаПсиходиагностика в училище. Анкета „Граж...
Психодиагностика в училище. Анкета „Опре...