2. radostinalassa
3. wonder
4. kvg55
5. leonleonovpom2
6. planinitenabulgaria
7. varg1
8. sparotok
9. mt46
10. deathmetalverses
11. getmans1
12. hadjito
13. samvoin
14. tili
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. vesonai
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
Психодиагностика в училище. Диагностика на педагогическия колектив.
Методика за определяне стилът на междуличностно взаимодействие
на педагога. (С.В.Максимов, Ю.А. Лобейко)
Предназначение: Методиката е предназначена за определяне нивото на активност/пасивност в междуличностното взаимодействие.
Инструкция: Внимателно прочетете всяко твърдение и оценете върху петбална система честотата на проявление на едно или друго действие във вашето ежедневно взаимодействие с други хора.
Обработка и интерпретация на резултатите
Действия и стилове на взаимодействие.
1.Действия 1, 5, 9, 13, 17 – показват привързаност към директивния стил;
2.Действия 3,7, 11, 15, 19 – свидетелстват за изразеност на колегиалния стил;
3.Действия 4, 8, 12, 16, 20 – индикатори за ненамеса в действията на другите;
4.Действия 2, 6, 10, 14, 18 – дават основние да се предполага привързаност към деловия стил.
Максималният бал на всяка група може да достигне до 25 бала.
-20 и повече бал – показва доминираща привързаност към стиловете 1, 2, 3 или 4.
-Ако по някоя от групите е събрана сума от 12-14 бала, то лицето е ориентирано основно към този стил на взаимодействие
-Общия показател (по целия въпросник) е 70-80 бала и свидетелства за ориентация към взаимодействие с хората.
-Показател от 30-40 бала характеризира личността като пасивна в груповата активност.
Забележка: Авторите считат, че при прилагане на методиката е желателно да се сравнят показателите (характеристиките) на самооценката с тези на подчинените или другите учители (персонал). Именно въз основа на такова сравнение, всеки учител получава възможност да осъществи съзнателно коригиране на своя индивидуалния стил на дейност.
Примерна схема (анкета) за характеристик...
Анкета за определяне необходимостта от п...