2. radostinalassa
3. varg1
4. leonleonovpom2
5. kvg55
6. mt46
7. wonder
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. getmans1
12. stela50
13. zaw12929
14. tota
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. vidima
7. dobrota
8. ambroziia
9. bojil
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. bateico
9. mimogarcia
10. iw69
Психодиагностика в училище.
Анкета „Свободното време на учениците“
Анкетата се прилага в групов формат в писмен вид, като се използва предварително подготвена бланка, на която под всеки въпрос са оставени няколко реда за отговор или индивидуално, най-често под формата на интервю.
Инструкция: Предлагаме ти списък от въпроси, чийто отговори ще ни помогнат да направим училищния живот по-интересен?
1.Какво според теб означава „добре проведено свободно време“?
2.Ти имаш ли свободно време? Ако – да, то как предпочиташ да го прекараш и къде?
3.Посещаваш ли някаква секция, кръжок, спортен клуб ? Ако – да, какъв и къде?
4.В какви секции, клубове и организации би искал да се включиш? (подчертай нужното):
— развитие на интелектуалните способности;
— развитие на музикалните способности;
— развитие на изобразителните способности;
— развитие на техническите способности;
— развитие на танцувалните способности;
— развитие на спортните (туристически) способности;
— клубове, в които мога да общувам свободно;
— какви други (допиши)
5.Провежданите мероприятия в твоето училище харесват ли ти или би искал нещо друго? Ако имаш други идеи и желания, какви точно?
6.Вероятно си спомняш за някои училищни мероприятия, които много са те впечатлили и харесали. По какво те се отличават от останалите?
7.Като какъв най-често участваш в подготовката и провеждането на мероприятия през свободното време?
— зрител;
— участник;
— изпълнител;
— организатор.
8.Какви и кои мероприятия, провеждани в училището или класа ти се струват скучни и безинтересни? Защо?
9.Училищният клас представлява един уникален свят. Според теб, как би трябвало да изглежда животът на един клас извън часовете?
10.Ако ти беше директор на училището, какви мероприятия би провеждал с децата, които са на твоята възраст?
Примерна схема (анкета) за характеристик...
Анкета за определяне необходимостта от п...