2. radostinalassa
3. leonleonovpom2
4. kvg55
5. varg1
6. wonder
7. planinitenabulgaria
8. sparotok
9. mt46
10. hadjito
11. getmans1
12. deathmetalverses
13. stela50
14. samvoin
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. milena6
2. radostinalassa
3. lamb
4. vesonai
5. hadjito
6. manoelia
7. samvoin
8. bateico
9. mimogarcia
10. getmans1
298в# Практическо ръководство за прилагане на визуално-вербална
полупроективна методика за изследване на социалната приспособимост на
детето / Le Test-Film, Rene’ Gille (Рене Жил) – трета част
8.Още веднъж си у познати. Покажи стаите на някои хора и твоята стая. (рис.8)
9.Решено е да се направи приятна изненада за някой важен човек, като му се поднесе подарък.
-Искаш ли това да стане? (Обичаш ли да правиш това?)
-На кого?
-А може би ти е все едно?
-Кажи (напиши името – кой е този човек?)
10.Ти имаш възможност да отидеш за няколко дни на почивка, но в къщата, в която ще бъдеш, има само две свободни места: едното е за теб, а второто за другия човек.
-Кого би взел със себе си?
-Кажи (напиши).
11.Ти си изгубил нещо, което струва много скъпо. На кого първо ще кажеш за тази неприятност?
-Кажи (напиши).
12.Боли те зъб и трябва да отидеш на зъболекар, за да го извади:
-Ще отидеш ли сам?
-Или с някой друг?
-Ако отидеш с някого, кой е този човек?
-Кажи (напиши).
13.Изпитали са те в училище. На кого първо ще разкажеш за това?
-Кажи (напиши).
14.Ти си на разходка сред природата. Ето тук е седнал твоят татко, а тук е мама. Около тях има много хора, които правят различни неща. Отбележи с кръстче къде се намираш ти.
15.Отново си сред природата. Покажи или отбележи ти къде си този път?
16. Друга разходка. Покажи или отбележи ти къде си този път?
17.На тази рисунка постави себе си и няколко човека, които по твоя преценка искаш да бъдат с теб. Отбележи ги с кръстчета и напиши кои са тези хора.
18.Ти и няколко твои приятели сте получили подаръци.
-Кой от всичките е получил най-хубав подарък?
-Ти би ли искал да бъдеш на неговото място?
-А може би ти е все едно? Напиши.
19.Ти се подготвяш за далечно пътуване, ще посетиш твои роднини.
-За кого би ти било най-много мъчно?
-Напиши името на човека.
20.Ето тук ти заедно с твои приятели отивате на разходка. Посочи с кръстче на картинката къде точно се намираш ти.
21.С кого обичаш да си играеш?
-с приятели на твоята възраст;
-с по-малки от теб;
-с по-големи.
Избери един от възможните три отговора.
22.Това е площадка за игра. Покажи или обозначи с кръстче къде се намираш ти. Разкажи какво става тук.
23.Ето това са твоите приятели. Те се карат за нещо, но ти не знаеш защо. Покажи с кръстче къде ще бъдеш ти. Разкажи, според теб какво може да е станало?
24.Това са твои приятели. Те искат да играят, но са започнали да се карат за правилата на играта. Покажи или означи с кръстче къде си ти.
25.Един от твоите приятели нарочно те е блъснал и повалил с крак. Какво ще направиш? (при необходимост, отговорите се прочитат няколко пъти).
-Ще плачеш ли?
-Ще се оплачеш ли на учителя?
-Ще го удариш ли?
-Ще му направиш ли забележка?
-Няма да кажеш нищо?
Подчертай един от отговорите или означи с кръстче.
26.Ето един човек, когото добре познаваш. Той говори нещо на хората, седящи на столовете. Ти се намираш сред тях. Отбележи с кръстче, къде си ти.
Следва продължение - четвърта част
996# Методика „Профил“ – карта на профес...
519# Методика за определяне на основни м...