Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.03.2017 17:30 - Диагностика на личността. Изследване на темперамент
Автор: kunchev Категория: Други   
Прочетен: 1190 Коментари: 0 Гласове:
0



 .
                                Ψ Диагностика на личността. Изследване на темперамент

image

image

Име, фамилия, ………………………………………………..,

възраст …………….

Дата на изследването ……………………

Инструкция: Оградете във всеки от разделите цифрата, която стои срещу реда, който най-много отговаря на  Вашето състоя­ние.

1 — Способен съм да решавам и действам бързо.

2 — Бързо изстивам, щом работата престане да ме интересува.

3 — Одобренията и порицанията не ме засягат много.

4 — При несполука се чувствам потиснат.

1 — Имам изразителна мимика.

2 — При неочаквано сложна обстановка запазвам самообладание.

3 — Започнатата работа довеждам до край.

4 — Впечатлителен съм, дори лесно се разплаквам.

1 — Несдържан и избухлив съм.

2 — Отегчавам се от еднообразието, от делничната монотонна работа.

3 — Лесно сдържам поривите си.

4 — Извънредно се засягам от порицания, окуражавам се от похвали.

1 — Нетърпелив съм.

2 — Издръжлив и трудоспособен съм.

3 — Запазвам самообладание в трудни моменти.

4 — Свенлив и притеснителен съм.

1 — Имам резки, поривисти движения.

2 — Бързо сменям заниманията си.

3 — Бавно се включвам в работата и трудно променям заниманията си.

4 — Бързо се уморявам.

1 — Подвижен съм и съм припрян.

2 — Лесно заспивам и лесно се събуждам.

3 — Спокоен и хладнокръвен съм.

4 — Склонен съм към подозрителност и мнителност.

1 — Рязък и праволинеен съм в отношенията си с хората.

2 — С увлечение се залавям за всяка нова работа.

3 — В своите интереси и отношения съм постоянен.

4 — Не вярвам в собствените си сили.

1 — Неуморно се стремя към нещо ново.

2 — Весел и жизнерадостен съм.

3 — Обичам акуратността и реда във всичко. .

4 — Стремя се да предизвикам съчувствие в околните.

1 — Агресивен и нападателен съм.

2 — Имам висока, бърза и ясна реч, съпроводена с живи жестове и изразителна мимика.

3 — Умея да изчаквам.

4 — Болезнено съм чувствителен.

1 — При спор съм находчив.

2 — Енергичен и деловит съм.

3 — Не съм злобен, снизходителен съм към закачките по мой адрес.

— В непозната обстановка се обърквам.

1 — Упорит съм.

2 — Настойчив съм в своите интереси и наклонности.

3 — Строго се придържам към дневния си режим, системен съм в работата си.

— Малко съм активен, свит съм.

1 — Не съм уравновесен, склонен съм да се горещя.

2 — Способен съм бързо да усвоявам новото.

3 — В работата си съм постоянен и подробен.

4 — Много лесно се обиждам.

1 — Настроението ми бързо се мени.

2 — Лесно се приспособявам към различни обстоятелства.

3 — Поддържам еднакви отношения с повечето хора.

4 — Не съм общителен.

1 — Говоря бързо, разпалено, но малко объркано.

2 — Общителен и отзивчив съм, не се стеснявам от непознати хора.

3 — Сдържан и търпелив съм.

4 — Трудно установявам контакт с непознати хора.

1 — Склонен съм към рискове.

2 — Леко понасям преживените несполуки и неприятности.

3 Имам спокойна, равномерна реч, с паузи, без рязко изразени емоции.

4 — Имам високи изисквания към себе си и околните.

1 — Настойчив съм в постигането на  поставената пред мен цел.

2 — Често не довеждам до край започнатата работа.

3 — Трудно се приспособявам към нова обстановка.

4 — Склонен съм да се затварям в себе си.

1 — Решителен и инициативен съм.

2 — Склонен съм да се надценявам.

3 — Инертен съм, не съм много подвижен, вял съм.

4 — Неволно се приспособявам към характера на събеседника си.

1 — Нетърпим съм към недостатъците.

2 — Винаги имам добро настроение.

3 — Не си прахосвам силите напразно.

4 — Говоря тихо.

1 — Не съм злопаметен и обидчив.

2 — Често съм разпилян, проявявам привързаност при вземане на решение.

3 — Предпазлив и разумен съм.

4 — Покорявам се безропотно.

1 — Стихиен съм в работата си.

2 — Склонен съм да се плъзгам по повърхността на нещата, да се разсейвам.

3 — Мълчалив съм, не обичам много да говоря.

4 — Леко понасям самотата.

 



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kunchev
Категория: Други
Прочетен: 3876768
Постинги: 2192
Коментари: 116
Гласове: 1329
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930