Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2023 08:30 - ТРЕНИНГ ЗА ФОРМИРАНЕ НА СЪПРУЖЕСКИ ОТНОШЕНИЯ Формиране на Аз-образ Упражнение „Обективност“
Автор: kunchev Категория: Други   
Прочетен: 124 Коментари: 0 Гласове:
0



 

ТРЕНИНГ ЗА ФОРМИРАНЕ НА СЪПРУЖЕСКИ ОТНОШЕНИЯ

Формиране на Аз-образ

Упражнение „Обективност“

 

Уводна част. Много е трудно на човек да възприеме себе си обективно, с всичките си силни и слаби страни. Семейният живот най-често се срива поради факта, че възприемаме съпруга обективно, а себе си само субективно. Упражнението е предназначено за участниците да погледнат себе си през очите на други хора и да могат да сравнят мнението си за себе си с мнението на другите. Най-добре е да се проведе, след като участниците са се запознали помежду си и са изпълнили няколко обучителни упражнения.

Основна част. Един от членовете на групата напуска помещението с лист хартия и химикал, опитвайки се да си представи и запише какво мислят за него групата, как го виждат. По това време групата мисли за едно и също нещо: как виждаме този човек?

По време на дискусията групата намира поне 10 положителни и 10 отрицателни характеристики, които треньорът записва на лист хартия. След като изпълни задачата, доброволецът, напуснал стаята е поканен в стаята, където чете своите бележки на групата. При съвпадение на най-малко 3 характеристики от съставените от групата и участника списъци, останалите характеристики се изчитат и му се дават. Така всеки член на групата напуска стаята на свой ред.

Обобщаване. Какво ново научих за себе си? (Всеки участник в обучението отговаря.) Съгласен ли съм с мненията на другите участници? Ако не, тогава защо? Как ме вижда половинката ми? И аз него (нея)" Обективен (а) ли съм в това?

 

Източник: Шапарь. Тренинг формирования супружеских отношений. Тренинг ведущих видов деятельности личности.

image




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kunchev
Категория: Други
Прочетен: 3881128
Постинги: 2194
Коментари: 116
Гласове: 1330
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930